Monday, June 30, 2008

Euro 2008 Final - Spain vs Germany

Alamak esok gua kerja ler, macam mana nak tengok final EURO nei. But I still nak tengok gak ler. Lantak ler, besok gi meeting buat muka poyoo ajer . Anyhow, after this I tak payah nak pening2 kepala nak pikir UERO dah, yeehaa. But I'll stay up this morning for this game.

Aku kalau tengok EURO pun, time weekend ajer ler. Weekday, sorry ler, laddy boss kat umah I tu sure bising coz, aku sure bangun lewat punya. So just imagine game almost habis kul 5.00 a.m. Ader mase ker nak tido dah kalau dekat Subuh dah. Tapi dah ngantuk, so tido ajer ler. Bilo sodar dah kat kul 7 pagi. Kelam kabut ler eden dibueknya.

End up, so aku decide tengok bola during weekend ajer ler. Aper pun since, my favourte team 'orange' lost during quarter final stage, so I decided to support Spain as most of the players are from Real Madrid and Barcelona. This spanish side seems to be more complete unit as compared to Germany. No doubt I would say Spain will be the next Euro 2008 Champion this morning by 2-0 victory.

0 comments: