Wednesday, July 23, 2008

Customer Careline MBSA

Last Sunday, I brought my beloving family to Taman Tasik Shah Alam, biasa ler...hero I tu...dia suka ..."pish"...so dah jadi routine I, every weekend must bring him to "pish"..sajer ler...almaklum ler budak2 ler katakan...kasi roti....ala kasi yang murah2 ajer ler... cap Giant ker....cap Tesco ker...which normally it will cost me below RM2. (takkan nak kasi ikan makan roti branded2 plak....beras dah mahal!!)

So nak dijadikan cerita ler, tengah kita orang dok kasi "pish" makan kat kolam, ader ler si mangkok mamat entah dari cheqhok mana sesat tak tau, selamba ajer lepaskan mata kail kat dalam kolam. Rupanya dok mancing ikan...padahal Tasik Shah Alam tu kawasan larangan memancing....siap ader notice board lagi..."Dilarang Memancing......atau denda RM1,000 tunai" oleh MBSA.

Aku dalam hati dah hangin semacam ajer, kalau dia sorang ajer masa tu, sure aku tolak mamat tu masuk dalam kolam, then aku plak yang "mancing" dia....but ader ramai 'geng2 bangang' joint sekaki ngan dia....so aku forgo ajer niat suci aku nak "mancing" mamat sekor tu.... Aku rasa diorang nei dari negeri 'KXXXXXXX' sebab dari slag diorang tu, I'm quite sure where they're coming from.

Aku still tak puas hati gak, then aku call ler
MBSA careline 03-55105133 (ada kat Sign Board tepi Tasik Shah Alam), but again really frustrated when nobody answer my call. Aku pun pelik ler....yang MBSA kasi number tu pehal kalau takder orang nak answer.... better don't give any number...menyakitkan hati ajer.... Aperpun mamat tu dah blah biler aku gi 2nd round kat tempat tu...maybe dah dapat banyak 'hasil tangkapan' kot..

Aper pun mamat tu still consider lucky ler....coz aku tak sempat nak ambik gambar dia (digicam rosak). But next week, kalau aku nak gi Taman Tasik Shah Alam, I'll make sure I bring my camcorder. Ko siap ler ngan aku.

0 comments: